100 000 unikalnych użytkowników VTrip.pl
Portal turystyczny VTrip.pl odwiedziło w styczniu ponad 100 000 unikalnych użytkowników (cookies) według badania gemiusTraffic. Rosnąca oglądalność portalu jest wynikiem stale rozwijanej oferty, rozbudowy portalu o nowe moduły, a także podjęciem współpracy z partnerami zewnętrznymi.
W przeciągu kilku lat aktywnej działalności VTrip.pl ugruntował swoją pozycję wśród internetowych dostawców usług turystycznych skierowanych do turystów i zwolenników aktywnego wypoczynku.
Dynamiczny wzrost zapoczątkowała reorganizacja portalu w 2004 roku, kiedy portal rozszerzył profil o platformę e-commerce. Do tego czasu był serwisem informacyjnym. VTrip.pl udostępnia użytkownikom szeroką wiedzę turystyczną o świecie, pozwalając zaplanować udaną podróż. Umożliwia jednocześnie szybką rezerwację imprez turystycznych wspieraną profesjonalnym doradztwem agenta.
Stały rozwój oferty a w szczególności rozwój portalu o nowe serwisy tematyczne pokazuje, że turystyka w internecie to nie tylko zakupy wycieczek i biletów lotniczych, ale także społeczność, która poszukuje informacji z określonej dziedziny turystyki. Przykładem tego jest serwis snowboard.vtrip.pl, stanowiący centrum informacyjne ze ścisłej dyscypliny sportu - turystyki aktywnej, w tym przypadku snowboardu. Takie podejście pozwala VTrip.pl być “PORTALEM TURYSTYCZNYM", a nie tylko kolejną witryną z ofertami turystycznymi.
“Podjęte działania i zainteresowanie internautów utwierdzają nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku. Dowodem jest liczba 100 000 unikalnych użytkowników w badaniu gemiusTraffic, którzy odwiedzili nasz serwis w styczniu. Liczymy, że nowe projekty zaspokoją oczekiwania osób, które z nami podróżują i spędzają wolny czas" - mówi Katarzyna Zielińska Product Development Manager portalu VTrip.pl.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nieodpowiedzialność
[2008-07-11 19:21 83.27.117.*]
Niestety moja opinia na temat tego biura nie jest dobra. Korzystałem z ich usług dwa razy i za drugim razem, prawie nie wsiadłem do samolotu. Agentka z Vtrip nie poinformowała mnie ( zgodnie z warunkami ) o dopłacie paliwowej. Powiedziałem, że nie zapłacę bo to nie ja nie dotrzymałem warunków umowy, i zaczęła się wojna. Uważam, że skoro jest to taka "wielka" firma powinna brać odpowiedzialność za to co robią jej pracownicy. Według regulaminu, który otrzymałem i którego się trzymałem, zrobili to bez prawnie. Moją dobrą wolą było, iż zgodziłem się dopłacić połowę ( leciało nas 6 osób, ja organizowałem wyjazd, byli ludzie, którzy po raz pierwszy jechali na zagraniczny urlop, gdyby nie to sprawa skończyła by się w sądzie). W dzień przed odlotem przedstawiciel OASIS`u zadzwonił do mnie i powiedział, że jak nie zapłacę tej połowy ( której wcale nie musiałem płacić ) nie wsiądę do samolotu !!!. Wydaje mi się, że za pomyłkę swojego przedstawiciela firma VTRIP powinna ponieść odpowiedzialność a nie stawiać ludzi przed faktem dokonanym. Po raz ostatni korzystałem z ich usług, i przestrzegam, żeby dzień przed odlotem dowiedzieć się, o dopłacie? a co to jest regulamin? co to jest odpowiedzialność ??? I to się nazywa wielką firmą.... nie polecam !!!! odpowiedz »
[2008-12-16 14:23 213.227.72.*]
Ja także jestem bardzo niezadowolony z usług tego biura.
Mało brakowało, a nie wyleciał bym na wymarzony urlop, kiedy w grudniu 2008 roku zmieniono godziny wylotu samolotu, którym miąłem lecieć a nikt z pracowników portalu Vtrip.pl mnie nie poinformował o zmianach. Takie informacje pracownik biura ma obowiązek przekazać klientowi według warnków uczestnictwa. Stanowczo nie polecam tego biura. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Centralna Magistrala Kolejowa była zablokowana przez kilka godzin
Oferta lotów włoskiej linii Meridiana
Decyzja o fuzji Condor i Air Berlin zapadnie 11 sierpnia
Boże Narodzenie na Wyspach Brytyjskich
Turyści rezygnują z wyjazdów do Grecji, biura nie chcą zwracać pieniędzy
LOT - kandydat na kolejny głośny upadek?
Teren nad Balicami będą patrolować tylko 3 sokoły
Bydgoszcz: hotel Słoneczny Młyn ma 4 gwiazdki
Zagraniczny turysta rzadko zagląda na Podkarpacie?
Heathrow: przyczyną wypadku boeinga była awaria silnika
Na narty do Austrii pociągiem EuroCity
Pożyczka dla Zamku Królewskiego
PIT przedłużył terminy zgłoszeń do udziału w targach turystycznych
Euro 2008 w Austrii wymaga ulepszenia procesu wydawania wiz