TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Skuteczny marketing hotelowy

Szkolenie "Skuteczny marketing hotelowy − między rozumem a koniecznością" cieszy się wśród hotelarzy wielkim zainteresowaniem. Dwie kolejne jego odsłony odbędą się w kwietniu: 5. w Kołobrzegu i 25. w Dorotowie koło Olsztyna.


Według uczestników dotychczasowych szkoleń jest to jedno z najciekawszych szkoleń branży hospitality prezentujące najnowsze trendy i rozwiązania marketingu obiektów hotelowych i gastronomicznych potrzebne do stworzenia efektywnego, wielokanałowego planu marketingu.

W programie między innymi:
- narzędzia dostępne w marketingu hotelowym i ich praktyczne wykorzystanie
- budowa efektywnego planu marketingowego z podziałem na poszczególne kanały dystrybucji i sprzedaży
- strona internetowa hotelu jako podstawowe narzędzie marketingu hotelu
- prawdy i mity pozycjonowania
- przygotowanie kampanii AdWords, samodzielna konfiguracja konta i parametrów kampanii
- media społecznościowe i ich rzeczywista przydatność w marketingu hotelu
- newsletter hotelu - najlepsze narzędzie w komunikacji z gościem

Swoją wiedzą dzielą się podczas szkolenia specjaliści. Są to:

Adam Antonijczuk - menedżer hotelowy i niezależny konsultant wykorzystującym w praktyce synergię wielu narzędzi marketingowych - także spoza segmentu digital. Opiekun marki hotelowej m.in: Villa Park Medical&SPA w Ciechocinku oraz Głęboczek Vine Resort & SPA. Zarządzał czołowymi polskimi hotelami mieszczącymi się w obiektach zabytkowych (Pałac Krześlice, Zamek Kliczków, Pałac Wiejce, Dwór Chotynia, Pałac Paulinum).
Krzysztof Stęplowski - jeden z najlepszych hotelowych specjalistów w dziedzinie marketingu hotelu online. Obecnie prowadzi szkolenia i konsultacje, z powodzeniem doradzając hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych. Pomaga w realizacji i ocenie działań w zakresie e-marketingu. W latach 2009-2012 był związany z Qubus Hotel Management gdzie współtworzył i realizował strategię marketingową sieci Qubus Hotel.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
marketing hotelowy komunikacja Adam Antonijczuk Krzysztof Stęplowski Villa Park Ciechocinek Pałac Krześlice Zamek Kliczków Pałac Wiejce Dwór Chotynia Pałac Paulinum marketing online szkolenia konsultacje Qubus Hotel




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję