Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Skuteczny marketing hotelowy
Szkolenie "Skuteczny marketing hotelowy − między rozumem a koniecznością" cieszy się wśród hotelarzy wielkim zainteresowaniem. Dwie kolejne jego odsłony odbędą się w kwietniu: 5. w Kołobrzegu i 25. w Dorotowie koło Olsztyna.
Według uczestników dotychczasowych szkoleń jest to jedno z najciekawszych szkoleń branży hospitality prezentujące najnowsze trendy i rozwiązania marketingu obiektów hotelowych i gastronomicznych potrzebne do stworzenia efektywnego, wielokanałowego planu marketingu.
W programie między innymi:
- narzędzia dostępne w marketingu hotelowym i ich praktyczne wykorzystanie
- budowa efektywnego planu marketingowego z podziałem na poszczególne kanały dystrybucji i sprzedaży
- strona internetowa hotelu jako podstawowe narzędzie marketingu hotelu
- prawdy i mity pozycjonowania
- przygotowanie kampanii AdWords, samodzielna konfiguracja konta i parametrów kampanii
- media społecznościowe i ich rzeczywista przydatność w marketingu hotelu
- newsletter hotelu - najlepsze narzędzie w komunikacji z gościem
Swoją wiedzą dzielą się podczas szkolenia specjaliści. Są to:
Adam Antonijczuk - menedżer hotelowy i niezależny konsultant wykorzystującym w praktyce synergię wielu narzędzi marketingowych - także spoza segmentu digital. Opiekun marki hotelowej m.in: Villa Park Medical&SPA w Ciechocinku oraz Głęboczek Vine Resort & SPA. Zarządzał czołowymi polskimi hotelami mieszczącymi się w obiektach zabytkowych (Pałac Krześlice, Zamek Kliczków, Pałac Wiejce, Dwór Chotynia, Pałac Paulinum).
Krzysztof Stęplowski - jeden z najlepszych hotelowych specjalistów w dziedzinie marketingu hotelu online. Obecnie prowadzi szkolenia i konsultacje, z powodzeniem doradzając hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych. Pomaga w realizacji i ocenie działań w zakresie e-marketingu. W latach 2009-2012 był związany z Qubus Hotel Management gdzie współtworzył i realizował strategię marketingową sieci Qubus Hotel.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
PKP - dodatkowe pociągi na Wszystkich Świętych
PKP: rewolucja w sprzedaży biletów
Który z polskich regionów promuje się najlepiej?
Kulisy rekrutacji w BTA Kompas
Zmiany w kierownictwie Small Planet Airlines
W Świętokrzyskiem odkryto jaskinię gipsową
Konferencja: Czy turystyka oraz wypoczynek dzieci i młodzieży są bezpieczne?
Transport z Lotniska Malaga do centrum miasta