Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Ryanair poszerza rezerwację miejsc
Ryanair, 22 listopada 2011 roku, po sukcesie okresu próbnego, który rozpoczął się w maju 2011 na 100 połączeniach, ogłosił rozszerzenie możliwości rezerwacji miejsc na wszystkie połączenia.
Wcześniejsza rezerwacja usługi, która będzie możliwa do zarezerwowania na wszystkich trasach od 10 stycznia 2012, kosztuje 10 € (w jedną stronę) i obejmuje pierwszeństwo wejścia na pokład. Opcjonalna usługa pozwala pasażerom przy zakupie lotu zarezerwować miejsca w dwóch przednich rzędach, na szybką możliwość wysiadania po przylocie lub miejsc w rzędach znajdujących się na skrzydłach (16 i 17), które zapewniają większą przestrzeń na nogi, i okazały się bardzo popularne wśród pasażerów Ryanair w trakcie próby w lecie 2011.
Ryanair będzie nadal oferować swoje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład za jedyne € 5, z priorytetem i zarezerwowanym miejscem pasażerowie mogą wejść na pokład samolotu w pierwszej kolejności. Osoby podróżujące z pasażerami w wieku poniżej 16 lat mogą zarezerwować miejsca wyłącznie w rzędzie 2 w związku z ograniczeniami ze względów bezpieczeństwa.
- Ryanair ma przyjemność rozszerzyć naszą usługę rezerwacji miejsc na wszystkie nasze trasy z dniem 10 stycznia 2012, gdzie za jedyne € 10 pasażerowie na wszystkich połączeniach będą mogli wcześniej dokonać rezerwacji swoich ulubionych miejsc w dwóch przednich rzędach, w celu zapewnienia szybkiego wyjścia po przylocie lub w miejscach znajdujących się na skrzydłach z dodatkową przestrzenią na nogi - powiedział Stephen McNamara z Ryanaira.
Cóż znając kreatywność tych linii - być może niedługo będzie można dopłacić np. do nieuciążliwych sąsiadów...
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Nowy hotel Grupy Hotelowej Orbis
Fast-food otwiera kompleks gastronomiczno-hotelowy
Chłopskie Jadło wyszło na prostą?
Pomorze Zachodnie zmienia wizerunek
Triumf Małopolski na Tour Salonie w Poznaniu
Start nowej platformy turystycznej
Brytyjscy turyści są niegrzeczni. Rozrabiają.
Bydgoskie lotnisko podsumowało marzec
Sieć restauracji wprowadza nowe menu
Samoloty wylądują nawet w gęstej mgle
Mały hotelik przeciwko TripAdvisor
ULC wprowadza środki ostrożności