Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
PZOT: Wzrost liczby klientów +50%. Jest dobrze.
Majówka, długi weekend, wiele osób wyjechało w tym czasie na wakacje. Można by się zatem spodziewać, iż 18 tydzień bieżącego roku był niekorzystny dla branży turystycznej. Nic takiego się nie stało. Jak wynika z raportu PZOT tempo sprzedaży wcale nie spadło. Wręcz przeciwnie. Rezerwacje wzrosły o 17,4%, a liczba klientów 16,6% - najmocniej w czarterach, bo aż o 23,4%.
Na liście przebojów 18 tygodnia 2012 znalazły się:
Udział w sprzedaży tygodnia:
-Grecja 20,5%
-Turcja 20,2%
-Hiszpania 12,3%
-Bułgaria 4,4%
-Włochy 4,1%.
Jak podaje PZOT, nawet niezwykle korzystny układ dni wolnych wokół weekendu majowego nie wypłoszył klientów z biur podróży. Ubiegły tydzień to już kolejny (dziesiąty) tydzień nieprzerwanych wzrostów i sprzedaży liczby klientów. Z raportów z MerlinaX wynika zatem, iż tylko trzy tygodnie w 2012 roku miały spadki sprzedaży w stosunku do analogicznych tygodni roku poprzedniego.
Wzrost liczby klientów w imprezach sprzedanych w ostatnich czterech tygodniach przekracza 50%.
Od rozpoczęcia sprzedaży Lata 2012 (do dnia 6 maja) liczba klientów wzrosła o 11,4% w stosunku do Lata 2011. Impreza autokarowe wykazują najwyższą dynamikę wzrostu +32,9%, czartery +17,7%, jedynie dojazd własny traci blisko 30% w stosunku do poprzedniego sezonu letniego.Udział czarterów w całości sprzedaży blisko 85%.
Prognoza PZOT dla roku turystycznego 2011/2012 mówi: wzrost liczby klientów bliski o +10%.
Pełny raport można pobrać ze strony: www.pzot.pl
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Jest dobrze
[2012-05-09 10:51 178.73.50.*]
Wygląda na to, że średnio taniej niż w zeszłym roku. Szkoda, ze nie podali liczby sprzedanych miejsc na poszczególne kierunki. odpowiedz »
Jest dobrze
[2012-05-09 22:17 78.28.4.*]
A tak Itaka traktuje swoich klientów:
http://opole. gazeta. pl/opole/1, 35114, 11690302, Turysci_Itaki_pozostawieni_w_Turcji_bez_ noclegow. html odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Pierwszy czterogwiazdkowiec w Busku-Zdroju
Sieć hotelowa startuje z kampanią reklamową
Zainteresowanie Kartą Turysty w święta
Gdański port z sierpniowym wzrostem
Czy Egipt wróci do turystycznej świetności?
Jak promować turystykę kulinarną
Queen Mary 2 nie zawita do Gdyni