Subskrypcja

Subskrypcja

Szukaj

Szukaj



Nowe narzędzie na rynku turystycznym

Na rynku turystycznym pojawiło się nowe narzędzie wdrażające e-usługi w dziedzinie turystyki - cyfrowa platforma turystyczna Veturo.pl.


Jak przekonują założyciele serwisu, Veturo.pl to wielopłaszczyznowa turystyczna platforma cyfrowa mająca stanowić kompendium wiedzy dla turysty. Jej sercem jest wyszukiwarka, która ma dostosować oferty do potrzeb i motywacji turystów oraz prezentować wybrane dla tych grup artykuły promocyjne. Rezultaty wyników wyszukiwań znajdują się w otoczeniu komplementarnych usług, artykułów, poradników i narzędzi.

Każdy atrybut oferty turystycznej ma być wyeksponowany w oddzielnym kontekście i odpowiednim otoczeniu. Do ofert docierają klienci skierowani poprzez selekcję zainteresowań, potrzeb i preferencji dopasowanych do ofert.

Platforma Veturo.pl tworzona jest przez dział redakcyjny, który czuwa nad przekazywaniem informacji oraz przez użytkowników platformy, którzy aktywnie uczestniczą w życiu portalu dzięki rejestracji w dedykowanym dla nich Klubie Veturo. Partnerzy serwisu otrzymają także wsparcie w dziedzinie marketingu, dziennikarstwa oraz mediów.

Każdy dostawca usług otrzyma możliwość sprzedaży swoich ofert specjalnych w formie voucherów za pośrednictwem serwisu. "Wyróżnia nas dopasowanie ofert do sprecyzowanych grup psychodemograficznych, co umożliwia skuteczniejsze dotarcie do odbiorców. Pakiety specjalne nie są tworzone na potrzeby sprzedaży grupowej. Dostawcy mają możliwość wypromowania gotowych ofert zgodnie ze swoimi potrzebami marketingowymi" - przekonują przedstawiciele serwisu w komunikacie prasowym.




Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij