Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Będą zmiany w ustawie o usługach turystycznych
Trwają prace resortu sportu i turystyki wspólnie z Ministerstwem Finansów odnośnie zmian w nowelizacji ustawy o usługach turystycznych z 16 grudnia 2010 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Jak apeluje wiceminister sportu i turystyki Katarzyna Sobierajska, jedynym ze skutecznych sposobów na ochronę interesów klienta po upadku touroperatora, czyli zapewnienia pełnego zwrotu poniesionych kosztów jest podniesienie sumy gwarancji ubezpieczenia organizatorów turystyki.
Nie ma złotego środka, który skutecznie przeciwdziałałby bankructwom czy upadłościom firm nawet spoza sektora turystycznego. Z kolei na pewno istnieje system, który chroniłby interesy klientów przed skutkami zjawisk, takich jak niewypłacalność touroperatora.
Od początku lipca trzy polskie biura podróży zawiesiły swoją działalność. Wszystkie posiadały gwarancję ubezpieczeniową w wysokości stosownej do obrotu firmy. Mimo to tysiące turystów wciąż żyje w niepewności, czy otrzyma choć połowę poniesionych kosztów z tytułu przerwania wakacyjnego wypoczynku.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wyższe gwarancje biur podróży ochronią klientów
[2012-07-24 10:19 83.7.152.*]
Wyższe gwarancje biur podróży ochronią klientów
[2012-07-24 10:22 83.7.152.*]
Ten system zabezpieczenia jest do niczego i podnoszenie sumy gwarancyjnej nic nie da. Podniesie tylko wysokość obciążeń dla biur a niektórzy dalej będą robić przekręty. pOWINNO BRAĆ SIĘ POD UWAGĘ ILOŚĆ WYSYŁANYCH RÓWNOCZEŚNIE KLIENTÓW, a nie obroty. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Orbis publikuje sprawozdanie finansowe
Sfinks: wyniki finansowe za 2011
Co Polacy wiedzą o ekoturystyce?
Malev zbankrutował. Ryanair korzysta.
Londyńscy hotelarze liczą zyski
McDonalds stawia na polskie desery
Biuro Turystyczne Coral Travel Wezyr Holidays ( Odeon) - Praca rezydenta Turcja
Seks w metrze jest dozwolony, czyli radosna twórczość dziennikarzy
MOT otwiera Ogólnopolski Sezon Zimowy
Air France wprowadzi nowe kabiny
Rzetelna Firma bez patronatu Ministerstwa Gospodarki
Modernizacja znanej restauracji