TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Coraz więcej reklamodawców na łódzkim lotnisku?

Na łódzkim lotnisku pojawia się coraz więcej banków i deweloperów, dla których pasażerowie są łakomym kąskiem.


Połączeń na łódzkim lotnisku wcale nie przybywa. Jednak port ten odkryli reklamodawcy. Codziennie przylatuje i odlatuje z łódzkiego portu ponad sto osób, które są potencjalnymi klientami. Banki oferują lecącym do Anglii i Irlandii prowadzenie rachunku oraz reklamują tanie przelewy pieniędzy do Polski. Niedawno w hali odlotów swój punkt otworzył GE Money Bank, oferujący kartę kredytową, którą można płacić za granicą. Jej właściciele dodatkowo mogą zbierać punkty, za które nagrodą są loty Ryanairem.

Janek, łodzianin lecący do Irlandii zaznacza - W hali odlotów jest już cisza i spokój. To miejsce, gdzie nie ma już żegnających rodzin, wszyscy po odprawie czekają na samolot. Właśnie w hali odlotów podszedł do niego mężczyzna z GE Money Banku i zaproponował kartę kredytową. Marta Surowiec z biura prasowego GE Money tłumaczy - Hala odpraw to miejsce, w którym klienci mają więcej czasu na zapoznanie się z ofertą. Jest to korzystne zarówno dla sprzedawcy, jak i kupującego.

Surowiec przyznaje, że są bardzo zadowoleni z uzyskiwanych wyników, jednak jest jeszcze za, aby mówić o konkretnych liczbach.

Odlatujących kuszą również inne banki. Na łódzkim lotnisku reklamy wykupiły między: mBank, BRE Bank, PKO BP, Pekao SA, Bank Zachodni WBK i brytyjski Lloyds TSB.

Firmy reklamują się również w hali przylotów. Tam prezentujące się firmy liczą na obcokrajowców oraz Polaków, którzy zarobili na wyspach gotówkę. Są to głownie agencje nieruchomości i deweloperzy (Mermaid Properties, Atal, Profit Development, DSI Nieruchomości), a także dilerzy samochodowi.

Mermaid Properties reklamuje swoje nowe bloki, które buduje w Aleksandrowie Łódzkim. Marek Kaszkowiak, dyrektor projektu Aleksandria podkreśla - Lotnisko ma połączenia z Anglią i Irlandią. Naszą reklamę ma więc szansę zobaczyć wielu rodaków powracających z emigracji zarobkowej oraz ci, którzy przylatują odwiedzić rodzinę i przyjaciół, planując powrót za jakiś czas. Poza tym zamożni ludzie podróżujący samolotem mogą być zainteresowani zakupem mieszkania w celach inwestycyjnych.

Jakub Piąstka, współwłaściciel DSI Nieruchomości uważa, że zainteresowanie obcokrajowców polskimi nieruchomościami cały czas jest, chociaż mniejsze niż rok temu. Tłumaczy - Trochę wpływa na to pogorszenie sytuacji gospodarczej w kraju, a także wyższe ceny mieszkań i gruntów. Do agencji trafiają cudzoziemcy i wielu z nich przyznaje, że o firmie dowiedzieli się właśnie na lotnisku.

W ubiegłym roku przychody lotniska z wynajmowania powierzchni reklamowych wzrosły aż o 20%. Zainteresowanie reklamodawców jest tak duże, że na lotnisku brakuje już powierzchni. Jednak szefowie marketingu mają nowe pomysły i wzdłuż drogi dojazdowej do terminalu zamierzają ustawić billboardy. Miłosz Wika, rzecznik lotniska im. Władysława Reymonta wyznał - Chętni na taką reklamę już są.

Nowością będą również promocje dilerów samochodowych. Wiosną na skwerku przed lotniskiem zostaną ustawione modele samochodów, które będą zachęcać do kupna. Jest już kilka chętnych firm.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Łódź Ławica lotnisko port lotniczy hala odlotów hala przylotów reklama reklamodawca bank GE Money Bank karta kredytowa Marta Surowiec agencja nieruchomości Mermaid Properties Atal Profit Development DSI Nieruchomości Marek Kaszkowiak Jakub Piąstka Miłosz Wika aleksandrów łódzki aleksandria bloki w aleksandrowie łódzkim na




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję