Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Rosjanie szturmem zdobywają Kraków
Uruchomienie nowego, bezpośredniego połączenia lotniczego Krakowa z Moskwą przysporzyło Małopolsce nie lada turystów, z kolei rosyjski Aerofłot musi podstawiać większe samoloty. To prawda, południowa Polska powoli staje się kluczowym przystankiem Rosjan podróżujących na zachód Europy.
Rosyjscy turyści to wymarzeni klienci - lubią dobrze zjeść, nie oszczędzają. Jak wynika z badań, są gotowi zapłacić naprawdę dużo za dobry standard hotelu, czy elegancką obsługę. Jeśli miasto jest w stanie zaoferować coś więcej - czemu nie zostać na dłużej.
Nie dziwi zatem fakt, iż na spotkanie z rosyjskimi touroperatorami, które odbyło się w Krakowie przyszło ponad 50 przedsiębiorców - właścicieli biur podróży, hotelarzy i przewoźników. Współpraca w rosyjskimi biurami jest o tyle ważna, że skazani na wizy Rosjanie z reguły powierzają organizację urlopy właśnie im.
W ciągu ostatnich kilku lat południowa Polska stała się dla Rosjan bardzo atrakcyjna zarówno pod względem podróżowania jak i dostępnych atrakcji turystycznych. Od momentu uruchomienia dogodnego połączenia Krakowa z Moskwą, miasto cieszy się dużym zainteresowaniem. Kraków zyskał nie tylko połączenie. Aerofłot zafundował miastu droga kampanię promocyjną na billboardach w Moskwie. Z drugiej strony w Krakowie wiele należy jeszcze poprawić, jeśli chodzi o obsługę klientów rosyjskojęzycznych - w wielu głównych punktach handlowo-usługowych obsługa rozmawia z nimi "na migi"...
W 2011 w celach turystycznych Polskę odwiedziło 500 tys. Rosjan. Jak podają statystyki, każdego roku jest ich o około 25% więcej, dlatego jest o co walczyć.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Perspektywy rozwoju branży medical SPA
Weekend za pół ceny w Zakopanem
Autobusy z Białegostoku do Druskienik na Litwie
Turkish Airlines żywo zainteresowane polskim rynkiem lotniczym
Airbus otrzymał od AirAsia zamówienie warte 9,4 mld dolarów
Problemy z opłatami przy rezerwacji biletów
Bajkowa Noc Muzeów w Pacanowie
Pasażerka żąda 1 mln dolarów odszkodowania od Aer Lingus
Bilety autokarowe sprzedają się jak świeże bułeczki
Uwaga kierowcy: Wzmożone kontrole na drogach
Rodzina ibis Styles powiększa się