TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Co łączy TUI, lotnisko Chopina i Dr Irenę Eris?

25 maja przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku po raz szósty odebrali statuetki Superbrands. Wśród laureatów znalazły się także marki związane z podróżami i wypoczynkiem.


The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek - 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu
i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.

Wśród marek związanych z branżą lotniczą eksperci i konsumenci wyróżnili warszawskie Lotnisko Chopina oraz markę Boeing. Obie tytuł Superbrands otrzymały już po raz drugi.

Po raz czwarty po złotą statuetkę sięgnęło biuro podróży TUI, po raz drugi - miasto Poznań. Tytułem cieszyć się będą również Hotele SPA Dr Irena Eris.

Historie sukcesu nagrodzonych marek można przeczytać w Albumie Superbrands 2012 - towarzyszącym wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwie, cieszącym się na świecie opinią "biblii brandingu".

Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.

Wszystkie nagrodzone marki:
1. AA Cosmetics
2. APART
3. Atlas
4. AutoMapa
5. Aviva
6. AXA
7. Barlinek
8. Biedronka
9. Boeing
10. Bosch
11. Canal+
12. Carrefour
13. Cersanit
14. Cisowianka
15. Crédit Agricole
16. Cyfra+
17. Dekoral
18. DHL
19. Dr Irena Eris
20. 20. Electrolux
21. Eurobank
22. Gala
23. HEXELINE
24. Hotele SPA Dr Irena Eris
25. Jan Niezbędny
26. KappAhl
27. KFC
28. Klif
29. LEWIATAN
30. Lidl
31. Lirene
32. Lotnisko Chopina
33. LOTOS
34. Mastercook
35. MiniMini+
36. Mlekovita
37. MOKATE
38. Moulinex
39. 39. Muszynianka
40. Noble Bank
41. Opoczno
42. Oriflame
43. Poznań
44. PwC
45. Radio Zet
46. Real
47. Salamander
48. Siemens
49. Simple
50. Super-Pharm
51. TUI
52. UPC
53. Velux
54. Warta
55. Zenith
56. Zepter
57. Żywiec




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Superbrands marka nagrody statuetki turystyka branża turystyczna branding marketing badanie konsumenckie TUI lotnisko Chopina Dr Irena Eris SPA klienci badanie analiza preferencje Poznań Biblia Brandingu Culture.pl Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Stratosfera ThinkTank Polish National Sales Awards Inquiry Market Research PRoto.pl Bravo Bodoni Boeing KFC zwycięzcy


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję